iCsak eljutunk Visegrádra...

2006.05.14. Vasárnap

2006. 05. 14.
Budapest - Visegrád
Csak eljutunk végre kerékpárral Visegrádra.
Második nekifutás...
Táv: 75/95 km

Térkép

A túra fóruma itt>>

Fotók a túráról

Dávid fotói

Kapcsolat
SMS: 0620 394 1685

Eljutottunk... Ketten vettünk részt a túrán, nagyszerű volt, ahogy ez a fotókon is látszik.
Kicsit változtattam a terven, Szentendréig Hévvel mentünk, mert előzőnap kissé porosnak találtam a Római partot, és nem volt kedvem ezzel kezdeni a napot. Mivel Barnabás nagy biciklis, ezért szuper tempóban haladtunk egészen Visegrádig, igazából jóval korábban érkeztünk, mint gondoltam. Felkapaszkodtunk a Nagyvillám sípályához, majd tovább, egészen a nyári bobpályáig. Sőt, itt sem álltunk meg, hanem egészen a kilátóhoz felmentünk bringával, s ahogy lenéztünk a Szentendrei sziget csücskére, tudtam, hogy ismét a lehető legjobb helyen vagyunk. Egy óra volt nagyjából...
   Leereszkedtünk a parkolóba, s kaja után folytattuk az utat - most már gurulva. Az Ördög patakhoz érkezve kis tanácskozás után a KÉK bringajelzésen tekertünk a Paprét felé. Nagyjából egy-másfél órás folyamatos emelkedő állt előttünk, de a sorompóval lezárt aszfaltút olyan csodálatos biorezervátumon haladt keresztül, hogy igazi élvezet volt a mászás. Végig sütött a nap, de az erdő fái miatt nem volt túl meleg, inkább csak párás a levegő. Csodálatos volt.
   A Papréten rövid térképolvasás után átváltottunk a zöld jelzésre, s ezen 20 perc gurulás után érkeztünk ismét lakott területre - Szentendre hegyvonulatára. Néhány perc múlva már a macskaköves utcákon tekertünk a dunapart felé. Egy gyors fagyi után Pest felé vettük az irányt, s gyors tempóban haladtunk hazafelé. A római part után az Északi összekötő hídon jöttünk át Újpestre, majd a Tatai úti örökké lezárt sorompóknál vettünk búcsút egymástól. Hazáig 86 km-t tekertem.
   Köszönöm, hogy itt lehettem.

Kampány

Találkozó 2006. 05.14-én (Vasárnap) a Hősök terén, a szobornál 9.00 és 9.15 között.
   Ezt követően indulunk az Árpád hídon keresztül Szentendrére. Innen a 11-es út mentén haladva hol kerékpárúton, hol az országúton eltekerünk majdnem Visegrádra. Kicsivel előtte dobunk egy balost, és a szerpentinen felmegyünk a Nagyvillám felé. Azt megkerülve érkezünk Fellegvár parkolójába.  Itt hosszabb pihenő, kaja, miegymás, és utána legurulunk a Duna partra.

A Lepence-i strandtól ismét hegymenet, és a hegyen keresztül tekerünk vissza Szentendrére.

Innen lehet választani, aki akar, hazajöhet HÉV-vel is, így kicsit kevesebbet kell tekerni. Az úton kényelmes tempóban tekerünk, mindenkit megvárunk. A programot igény szerint menet közben is változtathatjuk, lényeg, hogy mindenki jól érezze magát.

A részvétel díjmentes, saját ellátásáról mindenki maga gondoskodik. Ajánlott felszerelés: esőkabát és nadrág, napszemüveg, kaja, tartalék belső gumi, kulacsban víz, csoki. Kisebb szerelést el tudunk végezni bárhol, az úton mindenben segítjük egymást.
Felhívom a figyelmedet, hogy BUKÓSISAK HASZNÁLATA AJÁNLOTT!!
Mindenkit nagyon várok, feltétel egy használható bicaj, és elszántság. Nem lesz nehéz... Mert mindig csak a kezdet nehéz... Legyél ott Te is.

Enjoy it! - Érezd jól magad velünk!